hej världen! hej mamas!

Ja, så skulle man väl kunna säga……..hej, världen! Det låter väldigt stort. Som att man talar till alla människor på hela jorden, i hela världen. Häftigt! Riktigt häftigt! För det är ju trots allt det man gör genom att skriva på en blogg som alla i hela världen kan läsa……..om dom vill……….. Detta är mitt första inlägg här på Mama och det känns stort. Så ni som hittat hit, varmt välkomna!!!

 

Ikväll är det dags för första tillfället på keramiken. För den här hösten. Som jag har längtat. Efter att få skapa, känna leran mellan mina händer och bara försvinna bort i den där härliga kreativa dimman. Vad ska jag göra ikväll? Ska jag dreja? Kavla? Tumma? Eller bara insupa atmosfären och glasera lite verk från i våras. Tja, vi får väl se varthän den kreativa andan för mig ikväll.

 

 

 

Kommentera

