En ljuvlig morgon

Vaknade upp med åsynen av de här vackra rosorna idag. Dottern som fick vara uppe extra länge i går kväll blev sådär väldigt kärvänlig och överröste mig och mannen med ömhetsbetygelser och ”jag älskar dig” och drog slutligen med sig sin pappa ut för att klippa av de sista rosorna på busken för att ge till mig (sedan somnade hon helt utmattad vid min sida). Bara en sådan sak….  

Och att vakna upp till en ny dag med dessa ljuva blomster vid sin sida (hon ställde dem nämligen bredvid min säng) gjorde i varje fall min morgon.

Så, god morgon.Njut av dagen!  

4 thoughts on “En ljuvlig morgon

Kommentera

