För alla er höstglåmiga mamas

Jag tänkte dela med mig av ett tips till alla er höstglåmiga mamas därute. När den mörka perioden kommer och solen går upp sent och ner tidigt så kommer ju också den där blekheten. Själv är jag inte typen som gärna solar solarium men nuförtiden finns det en hel del fake tans ute i handeln.

Sen ett bra tag tillbaka är min stora favorit under den här årstiden Gocce magiche viso (magic face drops) från italienska Collistar. Dropparna, som innehåller bland annat E-vitamin, ger din hy en underbart solkysst och fräsch ton.

Första gången jag köpte dem var i Florens efter att butiksbiträdet tipsat mig och mannen om dessa härliga droppar. När jag inte köper dem i Italien beställer jag dem på nätet, de finns bland annat på nelly.se.

Testa själva, jag lovar att ni inte kommer att bli besvikna.

4 thoughts on “För alla er höstglåmiga mamas

Kommentera

