Katten också vilket rackartyg

Ja, nu blev det irritation i dubbel bemärkelse!!! Satt och skrev ett långt inlägg om min lilla systund i kväll samtidigt som jag redigerade lite foton och mitt i allt så kopplade internet ned och allt jag hade suttit och skrivit bara försvann.

Så himla irriterande!!! Händer det er också? Jag har inte varit med om det tidigare utan mina inlägg har alltid sparats automatiskt. Jag vet, jag vet att jag måste bli bättre på att spara under tiden jag skriver men, men……irriterande är det nevertheless (rubriken refererade först till Sally Sötnos som ikväll blev Sally Rackartyg då hon störde mig och höll på att riva sönder mitt tyg).

Den gamla italienska symaskinen Alice åkte fram och tre sidor av fyra är fållade och klara. Nu behöver jag bara införskaffa mer kardborreband i morgon så kan de nog vara på plats lagom till kvällningen. Har förresten hämtat upp lådorna med julpynt inför kommande helg och ska gå igenom skatterna och kolla så att allt är intakt. Fick en vacker gammal juleklocka av svärmor när vi åkte förbi i helgen och den ska så klart få en fin hedersplats här i gamla huset.

Nu är mina ögonlock tunga (tack och lov att jag har en ledig dag i morgon!) så god natt på er!

   

 

 

4 thoughts on “Katten också vilket rackartyg

  1. Det har hänt mig flera gånger, blir så irriterad, men envis som jag är så gör jag om det direkt *suck* Kram och ha en skön dag =)

  2. Tyvärr darling händer det där lite då och då…Om jag vet att jag ska skriva ett längre inlägg gör jag alltid det i word först och sedan kopar in.

    Vad händig du är….Och visst är det underbart med att få ta fram adventspyntet. Jag inventerade i helgen och köpte lite nytt idag.

    Kram och hoppas du fick en skön dag…
    Kram Mia

Kommentera

