Småbarnsförälder igen…

20120603-203704.jpg

Sakta (konstigt nog) börjar det på riktigt gå upp för mig att vi ska få en bebis i familjen igen. Det var sex år sedan sist och vi längtar otroligt mycket. Men, jag har liksom inte riktigt hunnit känna efter lika mycket denna gången. Med två vildingar som är i farten finns det liksom inte så mycket tid till det.

Något som är otroligt underbart är att Julian, som snart fyller 7, längtar så himla mycket. Och de senaste dagarna har han kommit ofta och bara velat krama om min mage. Så säger han: ”Åh, jag vill bara kramas med dig. Det är så mysigt att känna magen!!!”

Den senaste veckan har jag också börjat köpa några små klädesplagg till den lilla bebisen. Helt frenetiskt kollar jag också Blocket flera gånger om dagen för att kolla om den rätta vagnen har kommit in. För att inte tala om Leandervagga som jag också är på gång med. Tänk, det börjar bli lite verklighet i det här nu.

2 thoughts on “Småbarnsförälder igen…

    • Vad kul! Jag ska försöka bli flitig på att skriva igen. Det ger så mycket. Kommer dessutom att få mycket mer tid till det framöver. Såg förresten att du också lämnat mama-bloggen. Kram

Kommentera

