1890

När jag var yngre kände jag ibland att jag hade levt i ett tidigare århundrade och det bästa jag visste var att rita klänningar. Med mycket volanger och rysch. Hattar ritade jag också och långa korkskruvar som ringlade sig ner från huvudet. Min högsta önskan då var att få prova en gammal vacker klänning. Nu har jag gjort det. Digitalt i varje fall. Jag bjuder på denna;)

20121102-212739.jpg

Jag skrattade gott för mig själv när jag höll på. Klicka här för att göra din egna bild.
Det finns många motiv att välja mellan och sidan är enkel att använda. Kan ju vara kul om man ska göra inbjudningar eller dylikt.

I dag kom Kristian hem tidigt. Det var välbehövligt. Höstlovslediga barn som vill bli underhållna och en liten Bruno med ögoninfektion och snuva. I morgon stundar Allahelgonamiddag med bästa vännerna. Klurar lite på vad vi ska äta. Desserten är redan klar……lakritspannacotta lchf…..bara resten kvar…

Kommentera

