Iittala essence

När jag ändå är i farten och har fått några minuter för mig själv kan jag passa på att tipsa om Rum21. Just nu har de extra förmånliga priser på Iittalas serie essence. Själv beställde jag hem några fina dessertskålar som kommer bli super för alla goda LCHF-desserter som jag kommer att tillaga framöver.

Nu när jag tillbringar så mycket tid med att laga god mat och baka så känns det extra roligt när man kan servera det i vackra skålar. Sen börjar jag helt ärligt tröttna på det jag har i skåpen. Är det inte alltid så?
Istället för att betala 139:- styck så betalade jag 200:- för två. Gryyyymt bra tycker jag!

20121102-221038.jpg

One thought on “Iittala essence

Kommentera

