snyggjeansen har anlänt!!!

och grymt glad blev jag:)))) det gjorde min dag!!! Jag är faktiskt så fånig att jag tog en glädjedans framför spegeln när jag provade (för att de passade;). Åse hade dessa på sig förra helgen när de var på besök och jag blev helt förälskad ❤

Ja, jag vet………posa är inte riktigt min grej. Vet inte hur andra gör för att få till det:) Mina bilder blir alltid mörka och gryniga.  Jag tänkte  dock att det alltid är kul att se hur de sitter på.

På en äkta modell (som inte är 1,62 cm kort) så ser de ut såhär….

Jeansen är av märket Circle of trust och modellen heter Lodi. Ni hittar dem här
Skönare jeans får ni leta efter. De är sådär mjuka och sköna i midjan och jeanstyget är härligt strechigt. Wonderful!

Märkligt, alla barnen har somnat och det är bara tomten som är vaken (I detta fallet jag). Lill-Bruno somnade redan vid 20.30 och vips så hade jag liksom en hel kväll för mig själv. Det tillhör definitivt ovanligheterna. Mannen börjar sin simulatorträning i kväll och ska hålla på ett par timmar till. Spännande det där! I går pratade vi om vad piloterna säger och hur de ska vara. Mycket intressant tycker jag. Själv gillar jag piloter som låter trevliga och som pratar lite extra. Har inte alls mycket till övers för de som pratar så snabbt så man knappt hör dem och när man kan höra på rösten att det enda de vill är att stänga av micken. Nej, de glada och trevliga kommer man ihåg:)

6 thoughts on “snyggjeansen har anlänt!!!

  1. Heeeeej Rebecca :)))

    Men snygging där, du kan ju visst det där med att posa! & Jeansen är ju bara helt grymma. Jag har ett par Lodi som är ett par säsonger & jag älskar dom. Funderar faktiskt på om jag inte skulle haft ett par till 😛

    Ser du är väninna med underbara Åsa, lyckans dig!Hon verkar vara en sådan där genom go tjej ❤

    Kramar & njut kvällen & veckan vidare

Kommentera

