rebeccasofie blir pilotfrun – ny blogg ny adress

…eller blir och blir. Jag har ju faktiskt varit det ett ganska bra tag:) Men nu byter jag namn och adress på bloggen och lägger ner rebeccasofie . Detta blir därmed mitt sista inlägg på denna bloggen. Känns lite som att göra slut men jag fortsätter ju på annat ställe i samma anda:)

Numera hittar ni mig här:
http://pilotfrun.se

Så, ni som följer bloggen och ni övriga som tittar in lite då och då, glöm inte att ändra adressen för jag vill så klart att ni gärna hänger med till mitt nya ställe! Där får ni också veta varför bloggen har bytt namn och adress..

Kram och ha en fin måndag så ses vi hos pilotfrun nästa gång istället!

One thought on “rebeccasofie blir pilotfrun – ny blogg ny adress

Kommentera

